Sunday, September 21, 2014

Mee Daging terbaik pernah aku buat.

Dah tak tau nak masak apa,tapi mengenangkan misi aku nak nak update pasal misi harian aku kat sini,Harini aku gagahkan juga melawan sikap malas aku ni.Selepas mencari bahan di kedai,nasib baik ada lagi daging.Dapat la aku menghidangkan menu minum petang ni untuk anak-anak dan suami.Nampak simple tapi nak buat jenuh juga ler.Aku cuma sempat ambik gambar yang dah siap jer mee daging ni.Agak-agak terliur tak korang tengok mee daging aku ni.

Mee Daging terbaik

Sebelum ni kalau suami aku nak makan aku cuma beli mee daging ni kat kedai mamak di pekan batu 1 sijangkang,Mamak tu satu-satunya kedai yang jual mee daging paling sedap kat kampung aku ni.Tempat lain memang takda...kalau ada pun tak setanding mee daging dia...Tapi itu dulu,sekarang aku dah boleh buat sendiri.Jimat sikit dan boleh makan berulang kali.Lain kali kalau ada buat lagi aku bagi step dari mula sampai siap macam mana nak buat mee daging special ni yer.Akhir kata,selamat menjamu selera.

5 comments:

  1. Mee daging ni memang sedap :) Nanti share resepi ya...

    ReplyDelete
  2. mee daging? wahhhh..
    lame xmkn mee ni..nyum3... ^,^

    ReplyDelete
  3. Nampak menyelerakan la... Nanti bagi resepi k ^_^

    ReplyDelete
  4. mee daging...wah nampak sedap nie ^_^

    ReplyDelete
  5. pertama kali dgr tentang mee daging ni

    ReplyDelete